Förväntansfull

2012-07-21 @ 08:58:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har ingenting emot sommaren och jag skulle bli glad om vi fick sommarvärme och sommarkänslor.
Med det sagt så längtar jag verkligen efter hösten! Eller kanske borde jag säga sensommaren. Det är nämligen så att Uppropet sker den 22:a augusti och efter det inleds nolle-p och, om jag förstått det rätt, börjar även den första matematikkursen därikring. Spännande! Å så jag längtar!
Dessutom har jag fått mig en lite studentkorridor i närheten av campus. Så från och med den 1 augusti har jag mig ett andra hem i Luleå!
Oj vad många utropstecken det blev nu. Nå, det får vara så för jag är så otroligt förväntansfull och GLAD.



Dessutom har vi ju ett annat projekt på gång till den 1:a september. Nu finns det mycket att se fram emot :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback