Klassträff

2012-07-09 @ 08:37:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I lördags var jag på klassträff. Det var ganska roligt att återse människor man spenderat nio år med (ja och dem som halkat på lite senare, under högstadiet också för den delen) och det var till och med lite svårt att känna igen alla! Tänk att de är tio år sedan jag slapp skolplikten. Huu, åren går.

Vi hyrde in oss i en större stuga med tillhörande bastu vid Kukkolaforsen och det var väldigt mysigt. Om man bortser från myggen. Jag tror nästan Kukkola håller en myggfram där borta för så inni h*vete mygg har jag nog aldrig sett på ett och samma ställe i hela mitt liv. Mina ben är förstörda och det kliar konstant! Usch. Men det var det nästan värt, för det var som sagt väldigt trevligt att återse alla igen. 

 


I bilen på väg mot klassträffen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback