26 år

2012-06-30 @ 21:04:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja utifall att det undgått någon så blir jag ett år äldre idag. Hipp, hipp hurra för mig.

Dagen började på arbetet. 7-16 som vanligt när det kommer till helgen. Fyra i personalstyrkan på morgonen vilket automatiskt leder till att man har fullt upp från det att frukostvagnen rullar ut tills lunchen är undanstökad. Men jag klagar inte. Dagen går fort och jag känner att jag gjort mitt. Man har tagit i och man förtjänar lönen, med råge!
Efter att jag cyklat hem i ösregnet möttes jag av en bunt gäster och överraskningsfika. Nu i efterhand känner jag att jag kanske var lite dålig på att uttrycka min uppskattning. Det var nämligen väldigt fint och jag blev väldigt glad för att gobens syskon ville ta sig tid. Jag är tacksam!
Sedan visade det sig att jag och finaste kunde komma oss iväg på Vikingen för en barnfri middag med ett glas rött. Så efter en bit tårta, lite kaffe, lite surr och lite smink begav vi oss iväg. Maten var god, det röda satt fint och det var skönt att kunna äta i lugn och ro.
Nu har vi avrundat kvällen med en öl och lite kortspel. Förhoppningsvis orkar jag vara vaken några timmar till innan sängens dragningskraft blir för stor, arbetet väntar trotts allt imorgon. 
 
Hurra för mig!




Jag har saknat Umeå väldigt mycket under de här senaste veckorna men idag uppskattar jag verkligen det Kalix har att erbjuda. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback