Effektivt

2012-06-18 @ 19:09:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken effektiv dag jag har haft idag!
Dagen började med ett besök hos en av grannarna. Där fick barnen leka av sig och tigga glass. Efter ett tag var det dags att gå hem och packa upp de sista lådorna i sovrummet och käka lunch. Sedan tyckte jag barnen kunde behöva springa av sig så vi begav oss ut till lekparken där det blev en del stoj och stim innan vi gick in igen.
Och här inne har vi nu befunnit oss hela eftermiddagen och kvällen. Jag har tvättat ett par maskiner, bytt sängkläder, vikt torr tvätt, dammsuga, dammtorka och skurat i sovrummet, vardagsrummet och köket. Dessutom har jag organiserat upp databordet och bokhyllan och lite annat småplock som behövt en ny plats i detta nya hem.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska snurra klart för sedan ska jag och ungarna hoppa i duschen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback