Gäsp!

2012-06-13 @ 06:57:02 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Med morgonkaffet i högsta hugg gäspar jag mig igenom denna morgon.
Bobo ansåg nämligen att den bästa aktiviteten man kan tänka sig klockan 05.00 var att springa mellan sin egen säng och föräldrarnas säng. Gång på gång på gång. Jag var inte road. Men jag vägrade gå upp. Fem är för tidigt. Även om det är ljust som mitt på ljusa dagen. Jag försökte få honom att ligga hos mig, stryka i håret och slå på en film men nej. Upp och ner, fram och tillbaka.
Nåja, tur man är supermorsa liksom!  
Någon som kommer och håller mig vaken i eftermiddag?

Nu ska jag försöka få i mig någon slags frukost. Idag fortsätter inskolningen och sedan är resten av dagen oplanerad.

 


Bobo trivs ute på förskolans gård.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback