Sandra:

2012-06-02 @ 20:47:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sandra ställde ett par frågor som jag lika kan svara på här.
Filmen vi såg, ”The darkest hour”, var ok. Lite som alla andra filmer i samma kategori. Skådespelarna pendlade mellan bra och mindra bra. Manuset var ok, iden fungerade men sen hände någonting där mot slutet och det räckte inte hela vägen fram. Men jag gillar sådana filmer. Speciellt efter en lång dag med mycket tänkande. Då är det skönt att krypa upp i soffan och se någonting som inte kräver för mycket av mig som tittare.

Nu bor vi på riksbyggen i Näsbyn. Vi bor i en trea med två toaletter och en stor balkong. Den är rätt nytapetserad men om jag ska vara ärlig är tapeterna i köket gräsliga. Fondväggen i vardagsrummet har jag börjat acceptera.
Vi har börjat komma oss i ordning, de flesta lådor är uppackade men visst finns det en del kvar. Bilder kommer när jag känner att det inte ser så ”nyinflyttat” ut ;)

 

Förlåt för att jag varit så seg med svaren men du vet… Full rulle från morgon till kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback