Äkta människor

2012-03-11 @ 10:14:29 Permalink film och böcker Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är söndag och söndagen i ära tänkte jag försöka vila. Vadmusklerna värker efter gårdagens promenad i alla backar som finns härikring. Huvudet känns överstimulerat efter alla tangenter och ekvationer till sinuskurvor.
Eftersom jag är en sådan som knappt klarar av att sitta ner utan att göra fem saker samtidigt tänkte jag passa på att titta på Svt ”nya” serir Äkta människor.
Jag tror den kan bra och jag tycker det känns kul med en svensk serie, det var länge sedan jag såg på en sådan.



För er som är intresserade rekommenderar jag Svt play <-- klicka för att komma direkt till serien.
Där ligger till och med det första avsnittet uppe fram till den 17 april.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback