Ändrade planer

2012-03-14 @ 08:15:35 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Onsdagar har under de senaste månaderna varit laborationsdagar. Men förra veckan hade vi vår sista labb vilket innebär att hela denna dag är lektionsfri. Inga labbar, inga föreläsningar, inga räkneövningar. Ingenting!

Planen var självklart att ta sig till skolan och spendera tiden med att repetera. Men så verkar det inte bli. Tösan är sjuk, igen. Vi misstänker öroninflammation med tillhörande feber. Den stackaren har så ont, så ont och har legat i mina armar större delen av kvällen och natten. Hon har bett mig stanna hemma med henne och vad ska man göra? Det är självklart inget man nekar sitt sjuka bustroll!

Förhoppningsvis mår hon bättre fram mot dagen så kanske jag kan komma iväg några timmar i alla fall.

Nu är det hög tid att läsa igenom den förbannade rapporten som jag helt och hållet förträngt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback