Firefly

2012-03-17 @ 21:09:56 Permalink film och böcker Kommentarer (1) Trackbacks ()

Denna lördagskväll spenderar jag med att se de tre sista avsnitten av den underbara serien Firefly samtidigt som jag stör mig på att de bara producerade en enda säsong. Vad händer liksom? Serien är ju skitbra och musikstycket i början är ju bara för underbart.
Hur som helst fick jag reda på att de kommit ut en film som ska knyta ihop alla lösa trådar. Jippi!

Men nu var det ju ett bra tag sedan jag såg serien och känner att jag behöver påminna mig själv om alla intriger. Förhoppningsvis har filmen streamt klart innan jag sett färdigt de sista avsnittet!

 


Kommentarer

Postat av: sandra

Ja den är bra, vi såg hela serien och filmen serenity också för något år sedan ;-)

2012-03-18 @ 20:28:27
URL: http://harilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback