Förändringar och fisk

2012-03-22 @ 17:37:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Förändringens vind blåser åter igen. Man är sällan uttråkad i den här familjen!
Besluten är fattade och de flesta invigda. Det blir inte alltid som man tänkt sig men jag är taggad. Det ska bli välbekant och spännande på samma gång. Kan det bli bättre?
Nu hoppas vi bara på att de sista pusselbitarna faller på plats.


Snart borde studiesällskapet dyka upp och jag borde nog börja fundera på middag. Vad sägs om fisk, igen? Jag har ätit fisk varje dag den här veckan. Och nej, de var inte planerat, det bara blev så. Förhoppningsvis smörjer alla omega3 fetter igång hjärnan så jag klarar några timmar till framför de förbannade väldigt lärorika böckerna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback