GAAH

2012-03-22 @ 07:19:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

I hopp om lite extra energi (och eftersom jag tyckte att halsen inte alls gjorde så ont) inledde jag morgonen med yoga. Men istället för den där sköna avslappnade men endå uppiggande känslan känner jag mig död. Eller ja, halvdöd.

Nåja, så är det. Deal whit it!
Fysik- och matematikplugg idag. Igen. Tentorna närmar sig och med dem mitt första U. Hur är det tänkt att man ska hinna lära sig relativitetsteorin, rörelse i banor, i cirklar och mängder, vågor, ljus som både vågor och partiklar, elektriska fältstyrkor, magnetfält, induktioner, kretsar och potential, universum, atomer och allt vad det nu är på två månader? Det är för lite tid!
Nej men om man skulle ta och bita ihop och dra sig iväg till skolan?


Kommentarer

Postat av: Sandra

De böckerna ÄR bra, nämnt dem tidigare i min blogg tillsammans med dig ;-) Var kommer ni spendera sommaren? Sommarjobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback