Hem!

2012-03-31 @ 07:14:40 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nu är väl allt mer eller mindre klart. Det saknas några underskrifter men det är nog bara en tidsfråga.
Vi flyttar hem igen. Till sommaren packar vi ihop allt och styr kosan upp mot Norrbotten!
Jag kommer sakna Umeå något enormt med det blir nog bästa så här. Familjen vill hem och jag måste erkänna att det vore lite lättare på hemmaplan. Jag har kämpat mig igenom dessa månader och det går, jag klarar det. Men ååå så mycket lättare det vore med tillgång till barnvakt de gånger barnen blir sjuka och jag verklige, verkligen borde vara på skolan.
Och det är inte bara barnen och Goben som saknar familjen och vännerna. Nej det blir nog bra. Snart kommer vi hem igen.


Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag kan tänka mig att det måste vara jättetufft med skolan när Petri är och jobbar och barnen är sjuka och du har viktigt i skolan, skapar nog en massa frustration och ångest över allt som inte blir gjort, jag tror att det blir bra att flytta tillbaka och kunna få hjälp när det behövs :-) Tycker det är riktigt strongt av dig som har fixat det så här länge! Tråkig att behöva lämna umeå.. Men umeå ska ju ingenstans och finns ju kvar senare ;-) Sen kanske jag kommer träffa dig när vi besöker kalix också, inte illa :-)

2012-03-31 @ 09:15:06
URL: http://harilas.blogg.se/

Postat av: Emelie

Du är så duktig och jag gläds alltid åt att du gör ditt bästa och sällan gnäller (det är helt ok att göra det!) Däremot måste jag tyvärr säga att jag blev lite glad att ni flyttar tillbaka till norrbotten igen?! Har ju som inte haft tid eller ekonomi sista tiden att ens komma ner och hälsa på (nån av vännerna som flyttat kors och tvärs över detta mellanmjölksland) och det hade man ju helst velat göra! Till sommaren hade jag planerat att göra det, för då har jag tid och ekonomi! Kommer inte ha så mycket tid att flacka överallt sen...för jag väntar smått till augusti :)



Hur mycket eller litet du än har kvar i skolan, kör på så gott du orkar -du är så bra!!! Förhoppningsvis blir det lättare att ses när ni flyttar upp till norr igen....



Hälsa barnen och Petri, STOR KRAM

2012-04-02 @ 14:52:27
URL: http://emelieteresemadelen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback