Högskoleprovet

2012-03-31 @ 07:04:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag är det då dags för det där högskoleprovet. Jag har skrivit det en gång innan och kommer skriva det en gång till. Idag.
Grejen är den att jag inte kan låta bli att fundera på hur sjutton jag tänkte där. Räcker det inte med två tentor på en vecka? Vad är det som får mig att tänka ”Jo men om jag tentar bort en 10,5 hp kurs på måndag och sedan en 12 hp krus på tisdag och så tar jag högskoleprovet på lördag… Jo men det blir bra!”. Jag har ju knappt hunnit kolla igenom hur det nya provet ser ut!
Nåja, det blir nog bra. Förhoppningsvis tar jag mig in med föregående års resultat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback