Imorgon!

2012-03-25 @ 18:53:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha. Då var vi där igen. Dagen före tentan. Ångesten och känslan av ”nu ger jag upp, nu skiter jag i det här!”. Imorgon är det upp till bevis. Japp, då var vi där igen.

Fysik B. Det är väldigt, väldigt intressant och jag tror faktiskt att det är möjligt att förstå. Men det hade verkligen varit trevligt med lite mer tid. Och med lite mindre sjuka barn (-> mer närvaro under lektionerna). Men nu är det som det är. Det har varit ett par väldigt intensiva månader och en ännu intensivare vecka och imorgon är det, som sagt, dags.
Tänk på mig mellan 9-15 för då sitter jag och svettas framför Fysik tentan!

 


Nu får vi hoppas att alla timmar som spenderats så här räcker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback