Jag klarat!

2012-03-27 @ 06:34:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fysiken är klar. Done, färdig och fixad. Tentan är rättad och jag lyckades dra ihop 24 poäng (av 28 möjliga om jag inte är helt ute och cyklar). Helt klart godkänt, möjligtvis VG. Jag är osäker på vart gränsen gick, men det spelar egentligen ingen roll, det enda som betyder någonting är att jag klarat!
Vår lärare är underbar och rättar tentorna på en gång och drar man iväg ett mail till honom med sitt kodnummer får man veta resultatet.


Idag är det då dags för matematiktentan. Det känns lite tungt. Fysiken har fått gå före och matematiken har hamnat på efterkälke. Förhoppningsvis lyckas jag endå samla ihop det som krävs för att få godkänt.

Önska mig lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback