Lördag

2012-03-03 @ 08:43:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var en väldigt trevlig dag. Vi pratade om fotoner på skolan vilket verkar väldigt intressant, även om jag nog inte riktigt fått ett ordentligt grepp om det hela.
Efter skolan drog vi ner på stan och sprang omkring en hel del. Jag sökte nya stövlar men kunde tyvärr inte hitta några som föll mig i smaken. Nåja, det var trevligt hur som helst. Det är så sällan vi tar oss in till centrum.

Eftermiddagen spenderades med att nöta soffan och sedan slänga ihop en taco middag som intogs med familjen och en gäst. Det var väldigt trevligt med go mat, go dryck och en massa glada miner.

Idag skiner solen och vi planerar att ta oss runt Nydalasjön. Det är någonting jag velat göra sedan vi flyttat hit men vi har inte riktigt haft tid eller minneskapacitet! ;)
Men idag ska vi packa ihop en väska med lite grillkorv och dra ut pulkorna.

Hoppas alla får en fin lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback