Onsdag morgon

2012-03-07 @ 06:04:43 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Onsdag morgon då. Vad skönt. Förhoppningsvis går även denna vecka väldigt fort så vi får hem Goben snart igen. Ibland förstår jag varför folk var så skeptiska när jag sa att jag skulle påbörja en tekniskt utbildning samtidigt som jag skulle flytta till en ny stad, har två små och en sambo som arbetar borta varannan vecka. Det är helt enkelt inte så lätt alla gånger.

Nu är det dags att äta klart frukosten, hälla upp en kopp kaffe och sedan väcka bustrollen.


Kommentarer

Postat av: Sara

hur skeptiska OCH logiska folk än låter kan man bara inte ta till sig det.. man måste kolla själv :) DU är helt sjukt duktig och hur det än blir för er i framtiden så har du en jävla prestation i ryggen som du kanske inte haft om du lyssnat på allas skepsis!

2012-03-07 @ 08:35:58
URL: http://sarakomsaja.wordpress.com

Postat av: Malin

Du är jätte duktig gumman som klarar allt på egen hand! :) Du ska vara stolt över dig själv. Inte många som orkar det du gör! <3

2012-03-07 @ 14:07:40

Postat av: mia

Tack kära ni!

2012-03-11 @ 10:43:36
URL: http://lillamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback