10 dagar

2012-05-16 @ 07:10:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag är det bara 10 dagar kvar till flytten. 10 dagar! Det är alla fingrar på två händer (ja, jag och barnen räknar ner)!
Jag är glad för att jag börjat packa. Det har blivit ett par lådor om dagen i snart en veckas tid. Att flytta en fyrapersoners familj så här många mil är inte så ”bara”. Speciellt inte när de bor i en 5:a med två toaletter! Och helt ärligt så tar det mer tid än man (jag) tror. I alla fall om man vill ha det någorlunda bra. Och någorlunda ordnat.

Det ska bli goligt att komma hem och träffa alla igen. Tyvärr infaller flytten med tentaplugget. Så det är inte att jag inte vill träffa er, det är att jag verkligen måste plugga. Men efter tentorna kommer jag ha all tid i världen!


Kommentarer

Postat av: Sandra

Ojoj, vart man än flyttar är det ju ändå ganska roligt.. Det är ju jobbigt, stressigt, oroligt med alla grejer men när man flyttat alla kartonger och den gamla lägenheten är städad och lämnad, är det ändå ganska så roligt ;-) Vi spanar också efter ny lägenhet, men då i samma område som vi bor i.. Lycka till med tentorna!!

2012-05-16 @ 08:33:18
URL: http://harilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback