Gårdagen

2012-05-20 @ 08:35:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår spenderade vi några timmar på stan. Det var väldigt skönt att komma hemifrån, speciellt med tanke på att det betyder att barnen är smittfria nu!
Vi vandrade omkring i tre timmar och hann besöka en hel del butiker under tiden. Det var någonting på gång där för vi fick även besöka olika marknadsstånd, uppleva livemusik från scener som byggts upp och se på uppvisningar av kampsport.  Barnen lyckades blinka lite extra med de långa ögonfransarna mot far sin så de fick med sig varsin ballong. Turligt nog uppskattas de även dagen efter, så de där priserna svider lite mindre i plånboken.
Även jag fick uppleva shoppinglyckan, om än lite begränsad. Men vad gör väl det? Shoppinglycka som shoppinglycka och speciellt med tanke på vad de inhandlade kommer användas till!

 

Imorgon gå vi in i en ny vecka och denna vecka sammanfaller med veckan då vi ska flytta.  Det ska bli så roligt! Självklart kommer jag sakna Umeå. Jag har trivts väldigt bra här och jag hade kunnat bo kvar om omständigheterna varit lite annorlunda. Men nu ska vi flytta och det ska bli så kul att få en ny lägenhet att bo in sig i. Och det ska bli så kul att kunna umgås med gamla vänner igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback