God morgon världen

2012-05-03 @ 08:19:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Få se om all den energi och glädje jag besatt igår sitter kvar även idag. Det skulle behövas med tanke på allt plugg som väntar. Två kapitel kemi och ett stycke matematik ropar på min uppmärksamhet och det borde hinnas med innan lunch. Jag inser att det inte finns en chans så jag får helt enkelt prioritera lite. Efter lunch är det dags för laboration och även om det brukar vara roligt så hoppas jag på att den ska gå fort. Då skulle jag hinna plugga lite, lite till innan klockan bli för mycket och min hjärna tackar för dagen.

För övrigt kan jag meddela att solen skiner här i Umeå. Tänk vad lite solljus kan göra för humöret. Livet känns så mycket lättare. All pluggstress, ångesten som kommer när man halkar efter, avskyn för dammsugaren, motviljan mot flyttkartongerna och allt annat blir hanterbart. Det blir nästan försumbart i jämförelse med all glädje som sprudlar. Ja det blir nästan roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback