God morgon!

2012-05-15 @ 06:39:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


De små är fortfarande sjuka. Det är nästan hemskt hur sjuka de har varit och jag hoppas verkligen att de ska bli bättre snart. Snälla, snälla låt de vända. Det kliar och de har feber och huvudvärk och sover inte på nätterna. Stackars små.

Igår skippade jag kemilektionen. Dels för att de ösregnade och dels för att barnen var så sjuka. Och för att jag inte sovit på natten (ser ni, jag har alltid en massa bra ursäkter ;)). Men det är helt klart en fördelen med att gå skola; man slipper tänka på närvaron. Eller ja, oftast.
Men idag måste jag ta mig dit. För nu kan jag inte missa så mycket mer innan flyttlasset drar iväg norrut! Det som inte görs i skolan skall ju trots allt göras hemma. Motivation mina kära vänner, motivation.
Just nu vill jag heller flytta hem så jag kan skvallra över en kopp kaffe. Och om jag har saker att nöta och stöta nu. Min kära ex granne lär ju bli less mig och bannlysa mig från sitt hem ;) hihi.



Nej nu ska jag sluta skriva totalt meningslösa inlägg och tänja lite på kroppen. Morgonyoga here I come!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback