Nu ska vi inte vara sån!

2012-05-18 @ 07:37:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Oj vad inte roligt det är att vakna upp och se hur mulet det är ute. Det är heller inte roligt att vakna upp med träningsvärk och veta att ett träningspass väntar eller att veta att man ligger lite efter i sin hemmasnickrade tentapluggsplanering.
Men hörrni, nu ska vi inte vara sån! Vilken tur att min kropp mår bra av att rör på sig och min hjärna blir glad av att tänka och att molnen härskar medan barnen är sjuk!

Nedräkningen fortsätter som vanligt. Det är väl egentligen åtta dagar kvar, men jag ser det snarare som sju då den där sista dagen bara kommer bestå av att vakna upp, den vanliga morgonrutinen fast i super-speed, bära ner madrasserna i lastbilen och sedan åka iväg.
Eftersom jag har hemmastudier idag kommer jag ha hela långa dagen på mig att packa. Ja och att faktiskt studera det vi ska studera hemma och att komma ikapp min fina hemmasnickrade tentapluggsplan. Kanske är det dags att börja äta frukost om man ska hinna med allt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback