Tick tack

2012-05-22 @ 06:21:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det inte lägen kvar. Jag vet att jag har upprepat den meningen med jämna mellanrum under ett par veckor nu, men nu är det verkligen inte länge kvar! Speciellt inte med tanke på att vi ska packa det sista, städa ur en 5:a med två toaletter och jag ska hinna med en hel del skolarbetet. Däribland två labbar.
Just nu sitter jag här med morgonkaffet och försöker göra lite efterforskning på katalas. Tanken är att vi ska utforma egen frågeställning kring enzymet och sedan utföre en serie experiment för att se hur väl vår teori stämmer i praktiken. Det är väldigt roligt då det är första gången vi får så fria tyglar, men det kräver en hel del arbete!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback