frånvaro

2012-10-08 @ 15:31:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Anledningen till frånvaron är inte bristande tid framför skärmen. Jag sitter som fastklistrad här och har nog aldrig spenderat så är mycket tid framför en skärm som jag gjort under den senaste veckan. När man lägger ihop det med informationen: ”jag har aldrig läst så många rapporter som jag gjort under den senaste veckan” förstår ni nog hur det ligger till just nu.  
Jag är tacksam för att jag kunde ta en lite paus i lördags eftermiddag så jag hann hem till familjen en lite sväng innan jag var tvungen att återvända hit.
Nu har vi 3,5 dagar på oss att färdigställa rapporten. Shit! Bäst att fortsätta läsa. 

 

Jag måste nästan avsluta med en inspirationsbild:

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback