Idag är det dags

2012-10-11 @ 06:42:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag ska arbetet in. Det känns lite märkligt. I tio dagar har jag suttit tio timmar per dag (ibland ensam, ibland med gruppmedlemmarna) och kämpat för att få klart det här. Jag och T är mer eller mindre färdiga med vår del. De andra gruppmedlemmarna satt fortfarande och skrev när vi lämnade dem vid 19- tiden och jag misstänker att de fått sitta hela natten. Det ska bli intressant att träffa dem idag för att se hur det gått. Jag hoppas verkligen att de är klara nu.
Idag återstår att sammanfoga de olika delarna, fixa layouten och korrekturläsa. Sedan ska det skickas in. Som tur är har vi några timmar kvar, arbetet ska vara inlämnat innan 23.59.

Idag ska vi dessutom på studiebesök. VI ska åka till Piteå för att se förgasningsanläggningen som finns där. Jag ser fram emot besöket (det är ju förgasning vi skriver om i gruppen) men samtidigt hade jag velat sätta den tiden på rapporten. Nåja, vi kommer vara borta mellan 8-12, det är inte så många timmar. Dessutom kan man nog arbeta på bussen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback