Måndag morgon

2012-10-01 @ 06:52:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Att det kan vara frustrerande att först vänta på perkolatorn när det kokar kaffet och sedan inte kunna drycken på grund av den höga temperaturen! Nåja, nu sitter jag i alla fall här med en kopp och småsmuttar. Och varm dryck var ju någonting jag ville ha i och med förkylningen. Usch, hoppas den försvinner någon gång. Jag orkar inte gå omkring och vara småsjuk. Hela helgen har varit kantad av ömma kroppsdelar och ”på gränsen till feber”.

Barnen har också stigit upp trotts den tidiga timmen och snart är det dags att plocka fram frukost och kläder. Maken och barnen ska köra mig till grannkommun och planen är att vi ska komma iväg rätt tidigt. Men innan dess ska jag hinna packa och fixa.

Denna vecka har jag två lektioner per dag och det känns som jätte mycket! I vanliga fall har vi haft en lektion per dag och resten av tiden går åt till självstudier.  

Nej det börjar väl vara dags att ta tag i det hela. Här blir det inte så mycket gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback