morgon med matematikångest

2012-10-16 @ 06:21:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Å vad jag ogillar att stiga upp på morgonen och frysa. Det hände just nu morse. Tofflor, morgonrock, strumpbyxor och knästrumpor. Och jag fryser fortfarande. Förhoppningsvis råder en kopp varmt kaffe bot på det. Synd bara att jag gjorde alldeles för starkt kaffe.

Idag väntar ännu mera matematik. Vi hade dubbellektion med två genomgångar per lektion igår, vilket innebär att vi inte hann räkna ett dugg på lektionen. Gah! Räknestugan på kvällen genererade i tre lösta uppgifter, vilket är alldeles för lite. Men så var också en av uppgifterna helt sinnesjuk svår…
 Jag ligger väldigt mycket efter i matematiken och just nu känns det som att jag aldrig någonsin kommer komma ikapp. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback