Det handlar om att ha rätt inställning!

2012-09-26 @ 07:40:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon
En kopp morgonkaffe och first aid kit får vara inledningen på denna onsdag.
Jag känner mig inte helt positiv idag. Bland annat på grund av att jag återigen är på väg att bli förkyld och dessutom har jag glömt mina hörlurar hemma i Kalix.
Men sådana negativa tankar ska inte få påverka mig. Idag är en ny dag och jag ska boosta mig själv med en massa vitaminer och en hel hög av kunskap. Dessutom tror jag inte kroppen mår dåligt av lite lätt aktivitet trotts den snoriga näsan.
Så: Lite lätt rörelse, gröt med en apelsin på sidan och kunskapen om varför helträdsuttag påskyndar markförsurning.
Jag har haft sämre mornar.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback