fredag

2012-09-21 @ 07:42:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är fredag! Och idag vill jag komma ut. Gårdagen blev en tråkig inne-dag i och med allt regn. Och sedan hade tösan dans. Jag försökte liva upp det hela med lite fingerfärg men färgen var så pass gammal så den var med fast än flytande!
Så idag vill jag verkligen ut! Ut i skogen, ut och andas frisk luft, röra på kroppen, bara vara och njuta och leva. Tyvärr ser jag att det regnat inatt. De flesta ställen lär vara blöta men förhoppningsvis torkar det upp. Småtrollen ska på förskolan i några timmar så förhoppningsvis har det hunnit bli några grader varmare och lite torrare innan vi tar oss iväg. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback