Fredag!

2012-09-14 @ 06:23:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag tänkte jag försöka vara väldigt effektiv de här 6 timmarna innan älskade Goben kommer och hämtar mig. Det ska bli så skönt att åka hem och krama om hela familjen! Men först gäller det som sagt att vara effektiv och lära sig allt om gränsvärden & oegentliga gränsvärden under matematiken och bli tilldelad en handledare inför vårt rapportskrivande i energikursen. Åh vad jag ser fram emot eftermiddagen. Barnen, min make, vårt hem. Dessutom skulle jag vilje hinna med badhuset, en skogspromenad, bjuda över någon på middag, en spelkväll och lite till. Synd att det bara är tre dagar det handlar om!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback