Funderar på söndagens plan

2012-09-16 @ 08:27:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Även om det är söndag morgon så känner jag mig inte allt för ledsen. Jag ska nämligen stanna hemma hela långa söndagen! Imorgon får jag åka till skolan med syster som lika hade ärenden i grannkommunen.

Jag måste ta tillbaka min kommentar om knäet från föregående inlägg. Eller kanske gör ett illägg. Det värker knappt när jag står till och går men om jag ska böja det eller sätta vikt på det (som när man reser sig från sittande) … ja då gör det ont! Så nu sitter jag här och försöker fundera på vad vi ska kunna hitta på idag som inte påverkar knäet allt för mycket. Jag var sugen på att besöka badhuset men det känns inte helt ok. Det kanske får bli en vanlig promenad längst strandängarna eller så kanske vi åker till Haparanda för att hälsa på och fönstershoppa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback