God morgon!

2012-09-04 @ 08:58:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


I ett försöka att få detta studentrum att kännas som ”hemma” försöker jag upprepa rutiner jag vanligtvis har hemma. Som nu, nu sitter jag här med morgonkaffet och det känns helt ok. Förutom att jag inte verkar kunna hålla blicken på skärmen då den envisas med att dras ner på den där blänkande saken på mitt vänstra ringfinger ;) hihi.
Jag vet att många av er som inte kunde närvara väntar på både bilder och en sammanfattning men ni får vara tålmodiga. Jag har fortfarande inte hunnit smälta allt och jag har fortfarande inte fått tillgång till några bilder! Men det kommer, det kommer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback