Helgen springer förbi

2012-09-09 @ 10:59:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Helgen har verkligen sprungit förbi. Det är knappt så man hinner med.  Det finns så otroligt mycket jag vill hinna göra, med familjen och med vänner men timmarna för få. Tur att vi har hela livet på oss!

I fredags vaknade hela familjen upp i Luleå i mitt lilla, lilla studentrum. Det var en upplevelse i sig, att tränga ihop familjen sådär.
Fredagsförmiddagen spenderade jag på skolan och vid lunch mötte jag upp familjen. Vi spenderade några timmar på stan för shopping och fika. Sedan bar det hem till Kalix där vi ordnade till det obligatoriska Fredags myset med varma mackor, barnfilm x2 och ostbågar. Efter att barnen somnat fortsatte jag och Goben med brädspel.

På lördag besökte vi badhuset och sedan tog vi det mest lugnt hela långa dagen.

Idag är det då söndag och jag har tänkt hinna med kaffe hos en nära vän och hennes familj.  
Det är helt underbart väder här hos oss. Solen skiner och träden här färgglada. Det måste man ta tillvara på så vi ska bege oss ut till Bjumis för att grilla tillsammans med ett par roliga prickar.

Nu måste jag avsluta och fixa klart lunchen. Tiden är som sagt knapp.
Hoppas alla har haft en fin helge och att ni tar er tid att spendera några timmar utomhus. Det är höst och hösten är vacker!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback