Kurslitteratur

2013-08-19 @ 08:04:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet att jag har semester nu men när det ösregnar och man inte riktigt orkar städa så kan man lika passa på att undersöka och förbereda inför skolstarten. Jag har kommit fram till att vi under LP 1 kommer läsa en grundkurs i polymera och metalliska material och matematik M. Till min glädje insåg jag att jag bara behövde två nya böcker för dessa kurser. Och till min besvikelse insåg jag att dessa böcker går på ungefär 1700. Styck. Vad glad man blir.
Så istället för att fortsätta med boksökande är det väl lika bra att söka CSN… För det lär ju behövas när kurslitteraturen börjar närma sig dessa summor. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback