Lördag morgon

2013-08-24 @ 07:12:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det en ganska trött Jag som önskar er en god morgon. Gårdagens förmiddag spenderade vi i Haparanda där vi sprang omkring i ett flertal affärer. Vi sökte bland annat efter en ny säck åt maken, en 60+ l (har ni några tips?). Dessutom letar jag efter en redig barnsäck, en på 20 l och den ska ha en magrem. Vet ni av några? Barnen delade inte föräldrarnas entusiasm när det kom till affärsrundan och tålamodet fick verkligen sättas på prov. Nåja, allt kan inte vara rosenskimmer och rosa guldkant alla dagar i veckan.

På eftermiddagen/kvällen körde jag ett dubbelpass. Styrka för överkroppen och sedan cykling. Jag förbättrade min tid med 3 minuter sedan sist och nu tar jag mig 9,71 km på 30 minuter.  Idag känns kroppen lite mör men eftersom Tösan ska iväg till sin moffa och sova så ska vi nog se till att hitta på någonting med minstingen. Frågan är bara vad? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback