Semester!

2013-08-16 @ 19:56:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det har varit tomt och tyst här i bloggen ett tag men jag antar att ni förstår att det beror på det faktum att hela hushållet arbetat heltid och tiden som blivit över spenderats med familjen. Datorerna (och för det mesta tv apparaterna) har fått stå orörda för att ge plats åt annat.

Men idag inleder jag min semester. Nu ska jag få vara ledig ett par veckor innan skolan drar igång och eftersom maken är iväg på fisketur och barnen ligger i sina sängar så passar jag på att damma av den stackars datorn. Jag ska försöka importera lite bilder från digitalkameran så att jag, när tillfälle ges, kan ge er en liten inblick i hur vår sommar har varit.  
tålamod mina vänner, tålamod. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback