Alla hjärtans dag

2013-02-15 @ 06:26:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår vad kärlekens dag. Igår var även en ledig dag för alla stundeter på Ltu då vi firar vinterfelstivalen. Man kan tänka sig att kombinationen av Alla hjärtans dag och en ledig dag hade tagit mig hem, men nej. Tyvärr  kunde jag inte åka hem och spendera dagem men min kära familj då jag läser en väldigt tidskrävande kurs just nu och den första deadlinen närmar sig med stormsteg. Det känns fördjävligt, det är första året jag inte är med mina barn på alla hjärtans dag, men jag tänker inte fokusera på det negativa. Det blir inte bättre av att nöta och stöta. 
Om vi ser det från den ljusa sidan: jag fick spendera dagen med ett gäng sköna klasskamrater i datasalen på skolan. För det är nämligen så att den där kärleksdagens spenderades. Jag har caddat. Klockan 08.00 kom jag till skolan och sedan caddade jag. Och caddade och caddade och caddade. Och när klockan var 20.00 bestämde jag mig för att gå hem. 12 timmar famför datorn, jupp. Men nu kan jag ett och annat om stelkroppsdynamik! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback