Morgonsvamel

2013-02-27 @ 05:50:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I måndags smet jag hem efter skoldagen var slut. Jag passade på när jag fick möjlighet att åka med ett gäng studenter från Kalix. Vilken underbar känsla det är att komma hem på en måndag och kunna ta med sig de små tillbadhuset och sedan sova bredvid sin underbara make. Åh, det måste jag göra om någon gång!
 
Men nu är det skola i Luleå som gäller. Slutdatumet för arbetsodrarna, duggan i matematiken och ångmaskinsredovisningen närmar sig. Jag siar om ett par intensiva cadd-veckor. Samtidigt får matematiken inte bli lidande, så jag antar att jag kan se fram emot sena, sena kvällar på skolan.
 
För övrigt kan jag meddela att jag har en rumskopis den här veckan. Trevligt med lite sällskap :)
M har börjat studer på Ltu och hon går distans men i veckan har hon och hennes klass innevecka. Då kan det vara skönt att befinna sig på studieorten så man slipper pendla. Resandet tar onödigt lång tid och blir dessutom kostsamt, i längden. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback