God morgon världen!

2013-01-30 @ 05:45:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Inatt vaknade jag halv fem av en mardröm. Pigg och utvilad. Men där går faktiskt gränsen för mig så jag somnade om och vaknade 45 minuter senare. Då kändes det lit mer ok att gå upp.

Imorgon kommer den finaste familjen hit för att spendera natten med mig och sedan kan vi åka hem allihopa på fredag. Jag ser så fram emot det! Och jag tror faktiskt denna dag kommer få väldigt fort. Idag väntar en matematiklektion där vi ska gå igenom vad matte-labben i denna kurs ska handla om och under datastödd konstruktion ska vi få lära oss mer om hur man fogar ihop ingående solidmodeller till kompletta produkter. Spänande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback