God morgon!

2013-01-03 @ 07:07:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag känns hela kroppen lite öm. Jag vet inte riktigt om det beror på träningsvärken, eller i ärlighetens namn vet jag att det inte beror på träningsvärken utan på alla mindre glamorösa dippar rakt ner i backen från igår. Idag kanske jag borde satsa på någon lite mindre ”blåmärken över hela kroppen” aktivitet. Barnen är säkert sugan på skridskor.

För övrigt måste jag komma igång med skolan igen. Nu är det dags att inse att jullovet varit alldeles för lång för min del och nu är det är helt enkelt dags att ta tag i studierna igen. Och det känns ok. Jag vill lära mig. Jag vill få nya kunskaper och nya perspektiv. Och jag vill vara en del av en mer hållbar framtid! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback