Lycka!

2013-01-26 @ 09:46:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår fick jag veta att jag klarade tentan i ”linjär algebra och integralkalkyl”! Vilken känsla, jag blev nästan lite tårögd. Grejen är den att examinatorn är känd för att skriva väldigt svåra tentor och över hälften av alla som skriver dessa tentor brukar bli underkända. Så mina förväntningar har inte varit höga, även om det kändes ok när jag skrev tentan.
Helt plötsligt blev det lite roligare med mattekursen vi läser nu, ” linjär algebra och differentialekvationer”. Det verkar vara en fortsättningskurs på det vi läst tidigare.

Dessutom kan jag meddela att vi lyckades fixa NX på datorn igår! Så om vi inte får igång bilen (som är sönder igen) så kommer jag nog försöka få klart modell 5.
Men förhoppningsvis får vi igång bilen och om det nu är för mycket begärt så kanske det blir lite varmare ute. Vi är bjuden på kalas på andra sidan stan och jag vill väldigt gärna svänga förbi där. Men inte om det är -20 grader kallt och vi måste gå. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback