I´m awesome!

2013-06-07 @ 18:34:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Shit. Nu är det gjort. Shit. Och shit igen. Jag har tagit mig igenom mitt först år på Civilingenjörsutbildningen! Det känns helt otroligt. Det har varit väldigt kämpigt med tidiga uppstigningar med ekvationer, sen kvällar framför cadd-program och timmar och åter timmar på bussen tillsammans med Newtons lagar. Det har varit på gränsen till nervösa sammanbrott, tårar och samtidigt helt jävla fucking underbart. Jag har lärt mig så mycket. Jag har utökat min vänskapskrets med helt underbara människor. Jag har utmanat mig själv och insett att jag är kapabel till så mycket. Och vet ni vad det bästa är? Jo att det är FYRA år kvar av samma känslostormar!  

 


Kommentarer

Postat av: Malin

Du har gjort det otroligt BRA Mia! Jag har och är väldigt imponerad av dig och otroligt stolt över dig. Bamsekramar!

2013-06-08 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback