Nördar

2013-06-02 @ 19:11:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åter i Luleå efter en snabb visit hemma. En natt hann jag sova där innan det var dags att återvända och fortsätta fördjupa kunskaperna i kärnfysiken och mekaniken. Men som kompensation åker jag hem igen på tisdag för att hinna med kidsens sommarfest. Och på onsdag svänger vi förbi Haparanda för ännu mera festligheter. Förhoppningsvis hinner jag med en hel del tentaplugg däremellan. Den sista tentan för denna period väntar på fredag och jag skulle verkligen vilja klara den!

Just nu sitter jag och nördar framför Stargate Atlantis. Jag snöar lätt in på Sci fi serier när jag tentapluggar. Det känns som en perfekt pausaktivitet.

 

 

Hoppas resten av er får njuta av det fina vädret. Själv tänker jag njuta av den utmaning och tillfredställelse man får när man klarat av ett riktigt svårt mekanikproblem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback