Helgen

2013-03-04 @ 05:31:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det har, som vanligt, varit en underbar helg. Jag och maken fokuserat lite extra på varandra och försökt spendera tid tillsammans. Han har bland annat lyckats få mig så pass spelintresserad så efter att barnen lagt sig på kvällarna så har vi spelat ”Age of mythology” mot varandra. Som kompensation för skärmtiden har vi dragit ut med längskidorna på dagarna. Jag börjar nästan få upp farten lite nu. Men stöter jag på en allt för brant backe så får man nästan räkna med att jag ligger där på marken!


Självklart har vi spenderat en ehlt del tid med barnen också. Maken har tagit med tösan till slalombacken och då passade jag och Bobo på att spendera några timmar på badhuset.
Söndagen spenderade i Haparanda där vi hälsade på familj, provade skidspåret i Revonsaari och investerade i utekläder. Det är så roligt att köpa vinterkläder den här årstiden!

Tyvärr passerar helgerna allt för fort och nu är det återigen måndag. Nästa vecka ska cadd-kursen vara klar så jag antar att detta kommer likna en tentapluggs-vecka. Fast i cadd. Det kommer nog bli lite spännande! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback