Jag ser ljuset i tunneln

2013-03-15 @ 06:10:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bloggen blir lidande när de små är sjuka och skolan kräver allt för mycket tid. Torkan började ge och för sig redan innan sjukan kom på besök men därinnan var vi fullt upptagna med att njuta av denna underbara vinter. Tänk vad mycket skoj man kan ha utomhus när solen skiner och snön gnistrar!

Idag ska vi redovisa vår ångmaskin som vi byggt i NX. Vår rosa, fullt fungerande, ångmaskin med hjärtan på. Jag har fruktat denna dag men nu känns det mest skönt. Jag vill få den överstökad så att jag sedan kan fokusera på matematiken.
För er som är intresserade så åker jag hem tidigt idag. Min ankomst borde ske vid 11-snåret. Om ingenting går fel så jag måst ta en senare buss. Håll tummarna för att det inte händer! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback