Fredag

2013-05-31 @ 06:54:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja, som sagt, mitt första år på HET närmar sig sitt slut och med det även de sista tentorna. För tillfället befinner jag mig hemma i Kalix då vi ska ha ett utvecklingssamtal på barnens fsk. På något sätt tyckte jag det var en väldigt bra ide att planera in det dagen innan tentan för ett par månader sedan när vi spikade datumet. Mmm… Men visst är det skönt att vara hemma, även om jag mest sitter framför ekonomipapprena.

Jag ville väl mest bara säga att jag lever. Tenta ångesten hade kunnat vara värre.  Hoppas resten av er har möjlighet att spendera så mycket tid som möjligt utomhus. Själv sitter jag som sagt mest inne. Men snart är jag fri!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback