Helgen

2013-05-04 @ 08:25:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Helg. Att jag älskar helger. Men den här helgen känns lite annorlunda. Sommarlovet närmar sig med stormsteg vilket också innebär att kurssluten närmar sig. Innan dess ska jag ha hunnit avklara en rapport, ett seminarium, opponering på de andra grupperna, en labb och två tentor. Jag och så lite bonusuppgifter och räkning i boken och sådant där som hör till. Så det känns som att jag får bryta mot min "inte plugga på helger"regel om jag ska hinna med. 
Dessutom är de små sjuka. Magsjuka. Tvättmaskinen har snurrat konstant sedan jag kom hem och jag har hunnit se en hel del barnfilmer tillsammans med febriga små bustroll. Hoppas nu detta elände går över fort.  Det är så tråkigt att se de små i sådant tillstånd och att vara instängd mot sin vilja. Huu. 

Nej nu ska jag nog ta ett krafttag i köket innan det är dags att hänga upp tvätten.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback