God morgon.

2013-10-01 @ 05:23:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

 

Jag kombinerar första inlägget på länge med första inlägget på den nya datorn. Japp, jag har äntligen köpt mig en ny dator! Den har windos 8 vilket har gått oväntat bra att arbeta i. Däremot har jag en del problem med att anpassa mig till de nya tangenterna. De känns ”hårdare” än på den gamla datorn.  Mellanslagsknappen vill inte riktigt vara med alla gånger. Dessutom sitter tangenterna tätare, då det finns fler.  Men det är en vanesak, snart kommer allt att flyta på galant!

Jag skriver dessutom hemifrån. Det är väldigt skönt att få göra det. Vi har haft ett väldigt bra schema den här perioden. Varannan fredag har varit ledig, vi har hamnat på ungefär två föreläsningar i veckan och de har ofta legat före lunch vilket betytt att jag kunnat åka hem med den tidigare bussen.

Nu börjar det bli dags att laga frukost. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback