Hemmadag?

2013-10-14 @ 06:26:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Måndag morgon och jag överväger en hemmadag idag. Dels för att vi enbart har en föreläsning idag och det känns onödigt att åka fram och tillbaka. Dels för att jag verkligen vill ha en hemmadag. Eller borde jag kanske säga en ”studera hemmadag”.

Helgen kom och helgen gick i vanlig ordning. Vi har hunnit med en del vardagliga saker. Det blev en cykeltur för de mindre och promenad för oss större (denna gång orkade kidsen i 8 km, det är kul att se dem utvecklas). Vi har myst framför tv:n och sett ett par nya filmer. Igår plaskade vi en hel del på badhuset. Ingenting extraordinärt men heller ingenting tråkigt.

Nej hörrni om jag ska vara hemma idag så är det nog bäst att jag fyller på kaffekoppen och drar fram böckerna. Annars går det inte. Jag ligger ju för sjutton i fas med min personliga pluggplanering och det vill jag fortsätta med! 


Kommentarer

Postat av: Malin

Nå nu var det länge sen du gjorde en uppdatering :)

2013-10-24 @ 18:06:34
URL: http://almostthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback