God morgon folket!

2013-09-11 @ 05:22:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Klockan är strax efter fem och jag dricker morgonkaffe. Känslan av hur pensionen kommer se ut infinner sig. Ni kanske undrar varför jag stiger upp den här tiden? Svaret är enkelt: Igår hade vi bara två föreläsningar, pass 1 och pass2, så jag åkte hem till familjen efter det. Idag ser schemat likadant ut vilket innebär att jag måste ta morgonbussen. Uppe med tuppen med andra ord. Det har inte blivit så där överdrivet många timmars sömn och få av dem har varit sammanhängande. Men vad gör väl det? Jag har fått vara hemma, ätit middag med barnen och sovit bredvid maken. Underbart!

Nej nu börjar det nog bli dags för frukost. Denna dag lär bli nog så spännande utan en kurrande mage!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback